Понедельник, 12.04.2021
Комунальний заклад "Бесарабівська гімназія" Кегичівської селищної ради


Меню сайту






PISA












Поиск
Друзья сайта

Інформаційні технології на користь малюку

Інформаційні технології на користь малюку.

 

           Мабуть кожен вихователь дитячого садка помітив, що сучасні малята поглинають більший обсяг інформації, ніж їх ровесники кілька  десятків років тому. Чому так трапилось? Сьогодення ставить перед нами більше задач і дає більше можливостей для їх вирішення. Ще кілька років тому нам і не спадало на думку, що малюк 4-5 років може сісти за комп’ютер, самостійно грати в різні ігри, переглядати мультфільми, а сьогодні це – реальність, більш того – вимога сучасності. Та чи корисним є такий збільшений обсяг інформації, що отримують діти? Здавна відомо, що будь-який процес, що не контролюється зовні, тим більше процес становлення особистості, розвитку інтелекту дитини, може мати неочікувані результати. Замість того, щоб засвоїти всю надану інформацію, дитина губиться в ній і, як наслідок, взагалі нічого не запам’ятовує. Процес навчання обов’язково повинен бути керованим. Дитина неодмінно має засвоїти, що комп’ютер – не іграшка, а помічник у навчанні, поясніть дитині, чому навчить її ця гра, стимулюйте пізнавальний інтерес. Якщо сьогодні ми навчимо дитину свідомому користуванню інформаційними технологіями, то завтра отримаємо певний результат – високі інтелектуальні показники наших дітей. Кожного дня діти із захопленням розповідають вихователям про новинки комп’ютерних ігор, програм, частіше за все герої таких ігор – монстри, роботи, потворні чудовиська. Чому така гра навчає малюка – влучно поцілити у ворога?  Чи може краще увімкнути мультфільм, що виховуватиме високі моральні якості, навчити грати у дидактичну гру, за допомоги якої дитина засвоїть корисну інформацію? Слід пам’ятати, що кожна хвилина проведена дитиною поряд з монітором негативно впливає на її зір, статичне положення дає додаткове навантаження на хребет. Тоді слід більш уважно ставитись до того, що дитина засвоїть перебуваючи перед екраном.

Ось декілька порад, що стануть в нагоді батькам, які хочуть зробити процес користування дитиною ІТ керованим та таким, що приносить  виключно користь:    

      Гра, в яку грає дитина, має відповідати її темпераменту. Гіперактивній дитині буде корисно грати в гру, яка заспокоює, а не збуджує її. Можливо, слід увімкнути спокійну класичну музику, таким чином поєднавши навчання з естетичним вихованням. Важливо, щоб музичний супровід не заважав дитині зосередитись;  

обов’язково слідкуйте за тим, чому навчає гра дитину, всі завдання, що виконуватиме маля, мають сприяти підвищенню її інтелектуального рівня, розвивати пам'ять, логічне мислення, кмітливість. Не дозволяйте малюку марнувати час за комп’ютером, граючи в ігри, що нашкодять йому;        

кожні 10 хвилин необхідно робити перерву, під час якої виконувати вправи для очей, що знімають втому. Не слід допускати, щоб малюк проводив перед монітором більше 20-30 хвилин на день.

      Ні в якому разі не заставляйте дитину сідати за комп’ютер, якщо вона цього не хоче. Дошкільнята навчаються граючи, тому перетворіть навчання на гру, в яку дитина гратиме залюбки.

 


Переглядів: 391 | Коментарі: 0 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0

Имя *:
Email *:
Код *:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Календар
Copyright MyCorp © 2021