Понедельник, 20.05.2024
Комунальний заклад "Бесарабівська гімназія" Кегичівської селищної ради


Меню сайту






PISA












Поиск
Друзья сайта

Організація режимних процесів

Організація режимних моментів.

У дошкільній групі  Бесарабівського НВК діти дотримуються режиму дня, який має велике значення для здоров'я та фізичного розвитку. Ми стараємося своєчасно та повністю  задовільнити органічні потреби дітей  під час проведення того чи іншого режимного процесу і виховати позитивне ставлення до нього. Розвиваємо самостійність дітей ,надаючи їм можливість брати активну участь у самообслуговуванні та удосконалюємо їх рухи а також  розвиваємо мову дитини та  орієнтування її в навколишньому світі. Виховуємо у дітей звички культури поведінки і позитивні  взаємини з дітьми та дорослими , а ще прищеплюємо дітям  культурно-гігієнічні та трудові навички. У своїй роботі  керуємося принципами послідовності та поступовості, це дає змогу приділяти більше уваги  кожній дитині, спрямувати її дії та своєчасно допомогти їй.

З дітьми молодшого віку використовуємо ігрові прийоми. Наприклад: Сьогодні до нас  завітав ведмедик. А ось ведмедик  Михайлик приніс цікаві картинки ( мило, рушник, зубна щітка.) Що це? Для чого ці предмети потрібні? А ще розкажіть Зайчику  як поводитися в гостях? Мотиви спілкування з дітьми зрозумілі : «Навчіть мене будь-ласка як треба.»

Для закріплення норм поведінки проводяться ігри: «Хто знає більше привітань,» «Що тут погане.»,читаємо оповідання, розглядаємо предметні картинки. З дітьми  обігруємо проблемні ситуації  та обговоруємо прислів'я  і приказки.

Щоб підтримати інтерес до зовнішнього вигляду і викликати бажання бути охайним  ми використовуємо вірші, загадки про предмети особистої гігієни. Для підтримки гарного настрою , створення позитивного ставлення до того, що відбувається в групі ми проводимо ігри: «Поговоримо по телефону», «Добрі і ласкаві слова», «Хто краще знає правила поведінки на вулиці та в громадських місцях.»

Для закріплення навичок у старшій групі  проводяться конкурси: «Хто швидше і правильно», «Найчистіша тарілка»,Чий стіл найакуратніший», «Хто перший.» або конкурс між дівчатками та хлопчиками. До ранкової гімнастики у нас такий мотив: Хочеш бути сильним і сміливим, зранку треба робити зарядку.Після неї наголошуємо: Робимо зарядку і здоровя наше в порядку.При умиванні використовуємо вірші , потішки, образні слова та проводимо змагання: «Найчистіші руки», «Найохайніша дитина.»Діти молодшого віку полюбляють допомагати накривати на стіл.Ми стараємося кожного разу розповісти про смачну та корисну їжу, оцінюємо роботу чергових,а також естетичність оформлення столів.

У своєму плані роботи зазначаємо зміст різних видів діяльності, їх послідовність на прогулянці, педагогічні   і оздоровчі  завдання. Головна складова нашої прогулянки- це спостереження. Далі йдуть рухливі ігри: «Хто перший», «Попади в ціль», «Знайди колір».На прогулянці залучаємо дітей до праці та створюємо умови для самостійної ігрової діяльності.(ігри з природнім матеріалом, індивідуальна робота  із зображувальної діяльності та розвитку мовлення.

 


Переглядів: 3487 | Коментарі: 7 | Рейтинг: 0.0 |

Всего комментариев: 0

Имя *:
Email *:
Код *:

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0


Календар
Copyright MyCorp © 2024