Основні освітні завдання трудового виховання дітей
Задовольняємо
пізнавальні потреби дитини у процесі
праці ,закріпляємо вміння обмінюватись досвідом виконання практичних дій ,вміти
визначати мету праці планувати та
організовувати гру-працю; вчимо використовувати обладнання за призначенням,
бережно ставитися до іграшок. Формуємо вміння контролювати якість результатів
праці, усувати недоліки увиробах, естетично їх оформлювати, підтримувати
порядок на робочому місці.
Вчимо долати посильні труднощі, досягати кінцевих
результатів праці , розподіляти обов’язки при виготовленні спільного виробу,
погоджувати трудові дії, чергувати ролі бригадира і виконавця.
Формуємо більш складні трудові вміння, пов’язані з
оволодінням такими знаряддями праці, як голка, молоток, викрутка, тертушка, ніж, розпушувач грунту.
Продовжуємо
розвивати у дітей почуття позитивного ставлення до праці шляхом
розкриття її значення для людини,
родини, суспільства; пробуджувати почуття гордості за успіхи у праці.
Зміст педагогічної роботи.
Самообслуговування.
Вдосконалюємо навички вдягання і роздягання, взування і розcування .Привчаємо
дітей користуватися робочим одягом : фартушками і косиночками. Удосконалюємо
навички користування ложечкою і щітками для взуття та одягу, носовичком,
особистим гребінцем. Закріплюємо санітарно-гігієнічні навички.
Учимо оцінювати стан одягу та
взуття ,залучаємо дітей до самостійних дій. Про порядок дбаємо спільно, виховуємо звичку бути охайними, бажання
оформляти приміщення групи. Вчимо допомагати
вихователю готуватись до занять,
усувати непорядок у групі після ігор,занять,обіду, доглядати за кімнатними
рослинами та чергувати по їдальні.
Виховуємо звичку підтримувати порядок на майданчику ,
закріплюємо навички роботи із знаряддями праці на городі дитячого садка.
Проводимо нескладні досліди з рослинами та індивідуальну роботу на ділянці. На
заняттях з образотворчої діяльності
малюємо, творимо, майструємо.
|